Agroeconomia Croatica, Vol. 9 No. 1, 2019.
Prethodno priopćenje
Enogastronomska prepoznatljivost Slavonije i Baranje
Vinka Čepo
; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Republika Hrvatska
Tihana Sudarić
; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Republika Hrvatska
Jadranka Deže
; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Republika Hrvatska
Jelena Kristić
; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Republika Hrvatska
Sažetak
Anketno ispitivanje provedeno je s ciljem kako bi se istražilo što potencijalni posjetitelji i gosti turističkih seoskih obiteljskih gospodarstava očekuju u ponudi tradicionalne hrane, vina i autohtonih poljoprivredno-prehrambenim proizvoda Slavonije i Baranje. Istraživanje je provedeno on line anketom na uzorku od 340 ispitanika. Rezultati su pokazali da potrošači u velikoj mjeri prepoznaju i podržavaju gastronomiju, odnosno hranu koja je neophodan dio svakog putovanja, ali isto tako može biti motiv i atrakcija koja definira određenu lokaciju. Enogastronomija može biti pokretač razvoja multifunkcionalnog ruralnog prostora Slavonije i Baranje, kao i dodatan izvor prihoda obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, što je prilika za ekonomsko i socijalno jačanje ovog kompleksnog prostora.
Ključne riječi
enogastronomija; turistička seoska obiteljska gospodarstva; hrana; Slavonija i Baranja
Hrčak ID:
231057
URI
Datum izdavanja:
17.11.2019.
Posjeta: 2.383 *