Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Upravljanje kvalitetom usluga zračnih luka - analiza multifaktorske strukture zadovoljstva korisnika

Josip Mikulić orcid id orcid.org/0000-0001-7079-668X ; Ekonomski fakultet-Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 813 Kb

str. 23-42

preuzimanja: 1.723

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada jest dobivanje uvida u multifaktorsku strukturu zadovoljstva korisnika usluga jedne hrvatske zračne luke. Na osnovi podataka primarnog istraživanja (n=1 053) provedena je analiza pomoću matrice važnosti, koja je dovela do kategorizacije usluga zračne luke u faktore zadovoljstva prema Kanoovu modelu kvalitete. Identificirani su osnovni faktori, faktori uspješnosti i faktori uzbuđenja. Rezultati analize obogaćuju standardnu informacijsku podlogu, koja se dobiva ispitivanjem zadovoljstva korisnika, te predstavljaju vrijedan resurs za poslovno odlučivanje na području upravljanja kvalitetom usluga.

Ključne riječi

zračne luke; upravljanje kvalitetom usluga; multifaktorska struktura zadovoljstva; Kanoov model kvalitete; matrica važnosti

Hrčak ID:

21376

URI

https://hrcak.srce.hr/21376

Datum izdavanja:

13.7.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.557 *