Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU

Izabela Dankić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Lidija Mustapić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru


Puni tekst: hrvatski pdf 44 Kb

str. 225-225

preuzimanja: 121

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 158 Kb

str. 216-224

preuzimanja: 123

citiraj


Sažetak

Svrha je ovoga rada istražiti kako budući nastavnici engleskoga jezika
vide svoju ulogu pri podučavanju engleskoga kao stranoga jezika. Analizirali
smo seminarske radove 20 studenata četvrte godine na Fakultetu filozofskih
i humanističkih znanosti Sveučilišta u Mostaru i sugerirali kako
oni vide svoju ulogu u nastavi – kao autoritet, pomagača ili kao kombinaciju
prethodno navedenoga. Također izlažemo zanimljivu diskusiju iz
perspektive suvremenih teorija o obrazovanju.

Ključne riječi

Hrčak ID:

231867

URI

https://hrcak.srce.hr/231867

Datum izdavanja:

19.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 789 *