Pregledni rad
KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU
Izabela Dankić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Lidija Mustapić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Puni tekst: hrvatski pdf 44 Kb
str. 225-225
preuzimanja: 182
citiraj
APA 6th Edition
Dankić, I. i Mustapić, L. (2006). KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum, (1), 225-225. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/231867
MLA 8th Edition
Dankić, Izabela i Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum, vol. , br. 1, 2006, str. 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Dankić, Izabela i Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum , br. 1 (2006): 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867
Harvard
Dankić, I., i Mustapić, L. (2006). 'KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU', Hum, (1), str. 225-225. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/231867 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Dankić I, Mustapić L. KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum [Internet]. 2006 [pristupljeno 05.01.2025.];(1):225-225. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/231867
IEEE
I. Dankić i L. Mustapić, "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU", Hum, vol., br. 1, str. 225-225, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/231867. [Citirano: 05.01.2025.]
Puni tekst: engleski pdf 158 Kb
str. 216-224
preuzimanja: 173
citiraj
APA 6th Edition
Dankić, I. i Mustapić, L. (2006). KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum, (1), 225-225. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/231867
MLA 8th Edition
Dankić, Izabela i Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum, vol. , br. 1, 2006, str. 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Dankić, Izabela i Lidija Mustapić. "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU." Hum , br. 1 (2006): 225-225. https://hrcak.srce.hr/231867
Harvard
Dankić, I., i Mustapić, L. (2006). 'KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU', Hum, (1), str. 225-225. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/231867 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Dankić I, Mustapić L. KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU. Hum [Internet]. 2006 [pristupljeno 05.01.2025.];(1):225-225. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/231867
IEEE
I. Dankić i L. Mustapić, "KAKO BUDUĆI NASTAVNICI ENGLESKOG JEZIKA
VIDE SVOJU ULOGU U NASTAVI: STUDIJA
SLUČAJA NA SVEUČILIŠTU U MOSTARU", Hum, vol., br. 1, str. 225-225, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/231867. [Citirano: 05.01.2025.]
Sažetak
Svrha je ovoga rada istražiti kako budući nastavnici engleskoga jezika
vide svoju ulogu pri podučavanju engleskoga kao stranoga jezika. Analizirali
smo seminarske radove 20 studenata četvrte godine na Fakultetu filozofskih
i humanističkih znanosti Sveučilišta u Mostaru i sugerirali kako
oni vide svoju ulogu u nastavi – kao autoritet, pomagača ili kao kombinaciju
prethodno navedenoga. Također izlažemo zanimljivu diskusiju iz
perspektive suvremenih teorija o obrazovanju.
Ključne riječi
Hrčak ID:
231867
URI
https://hrcak.srce.hr/231867
Datum izdavanja:
19.12.2006.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.272
*