Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

RAZVOJ NASTAVNIKA U INFORMACIJSKOM DRUŠTVU ZA OMOGUĆAVANJE CJELOŽIVOTNOG UČENJA

Dejan Dinevski ; Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Majda Pšunder ; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 459 Kb

str. 263-269

preuzimanja: 999

citiraj


Sažetak

Analiza razvoja učitelja u u učenju pomoću informatičkih tehnologija napravljena je s obzirom na potrebu cjeloživotnog učenja u društvu. Opisan je odnos između profesije i zanimanja i predložena je klasifikacija različitosti. Definirano je cjeloživotno učenje, te su dana različita gledišta da bi se razjasnio pojam i objasnile veze između cjeloživotnog učenja i e-učenja. Čini se da će moderna informatička tehnologija biti temelj učinkovitog i jeftinog cjeloživotnog učenja. Da bi se došlo do te točke e-učenje mora postati jeftinije, lakše za korištenje, mora poticati aktivnost, podržavati multimediju, široko dostupno, i bolje povezati učenje sa svakodnevnom praksom. Inovacije u učenju pomoću informacijskih tehnologija odgovaraju na ove potrebe. Nove tehnologije u procesu učenja stvaraju nove načine komunikacije, nove načine prijenosa znanja i nove društvene odnose, što rezultira novim konceptima učenja.

Ključne riječi

informacijsko društvo

Hrčak ID:

21527

URI

https://hrcak.srce.hr/21527

Datum izdavanja:

27.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.790 *