Informatologia, Vol. 40 No. 4, 2007.
Izvorni znanstveni članak
RAZVOJ NASTAVNIKA U INFORMACIJSKOM DRUŠTVU ZA OMOGUĆAVANJE CJELOŽIVOTNOG UČENJA
Dejan Dinevski
; Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Majda Pšunder
; Pedagoški fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
Analiza razvoja učitelja u u učenju pomoću informatičkih tehnologija napravljena je s obzirom na potrebu cjeloživotnog učenja u društvu. Opisan je odnos između profesije i zanimanja i predložena je klasifikacija različitosti. Definirano je cjeloživotno učenje, te su dana različita gledišta da bi se razjasnio pojam i objasnile veze između cjeloživotnog učenja i e-učenja. Čini se da će moderna informatička tehnologija biti temelj učinkovitog i jeftinog cjeloživotnog učenja. Da bi se došlo do te točke e-učenje mora postati jeftinije, lakše za korištenje, mora poticati aktivnost, podržavati multimediju, široko dostupno, i bolje povezati učenje sa svakodnevnom praksom. Inovacije u učenju pomoću informacijskih tehnologija odgovaraju na ove potrebe. Nove tehnologije u procesu učenja stvaraju nove načine komunikacije, nove načine prijenosa znanja i nove društvene odnose, što rezultira novim konceptima učenja.
Ključne riječi
Hrčak ID:
21527
URI
Datum izdavanja:
27.12.2007.
Posjeta: 2.830 *