Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline
Malek Jdaitawi
orcid.org/0000-0001-7536-1933
Puni tekst: engleski pdf 358 Kb
str. 207-240
preuzimanja: 554
citiraj
APA 6th Edition
Jdaitawi, M. (2020). Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline. Croatian Journal of Education, 22 (1), 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
MLA 8th Edition
Jdaitawi, Malek. "Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jdaitawi, Malek. "Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
Harvard
Jdaitawi, M. (2020). 'Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
Vancouver
Jdaitawi M. Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 22.12.2024.];22(1):207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
IEEE
M. Jdaitawi, "Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 207-240, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
Puni tekst: hrvatski pdf 358 Kb
str. 207-240
preuzimanja: 544
citiraj
APA 6th Edition
Jdaitawi, M. (2020). Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline. Croatian Journal of Education, 22 (1), 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
MLA 8th Edition
Jdaitawi, Malek. "Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline." Croatian Journal of Education, vol. 22, br. 1, 2020, str. 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jdaitawi, Malek. "Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline." Croatian Journal of Education 22, br. 1 (2020): 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
Harvard
Jdaitawi, M. (2020). 'Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline', Croatian Journal of Education, 22(1), str. 207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
Vancouver
Jdaitawi M. Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline. Croatian Journal of Education [Internet]. 2020 [pristupljeno 22.12.2024.];22(1):207-240. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
IEEE
M. Jdaitawi, "Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline", Croatian Journal of Education, vol.22, br. 1, str. 207-240, 2020. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215
Sažetak
Tijekom posljednjih godina nastavnički kadar motiviran je za angažiranje studenata u različitim oblicima komunikacije. Ova kvazieksperimentalna studija predstavlja primjenu pristupa problemskoga učenja (PU) u okolini predavaonice prve godine studija s ciljem razvijanja komunikacijskih vještina studenata i promicanja pozitivnih emocija prema učenju. Istraživanje je provedeno sa studentima zdravstvenoga, inženjerskoga i znanstvenoga smjera. Studenti su podijeljeni u dvije skupine, eksperimentalnu (90 studenata) i kontrolnu skupinu (90 studenata). Trajalo je četiri tjedna tijekom kojih se modulu poučavalo 180 studenata prve godine u obje skupine. Rezultati pokazuju značajan utjecaj problemskoga pristupa učenju na komunikacijske vještine studenata i njihove emocije prema učenju. Na kraju su izvedeni zaključci.
Ključne riječi
emocije prema učenju; inženjerski smjer; sveučilišno okruženje; zdravstveni smjer; znanstveni smjer
Hrčak ID:
238104
URI
https://hrcak.srce.hr/238104
Datum izdavanja:
19.3.2020.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.884
*