Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v22i1.3215

Učinak problemskoga učenja na emocije studenata prema učenju i razinu komunikacijskih vještina u tri različite discipline

Malek Jdaitawi orcid id orcid.org/0000-0001-7536-1933


Puni tekst: engleski pdf 358 Kb

str. 207-240

preuzimanja: 554

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 358 Kb

str. 207-240

preuzimanja: 544

citiraj


Sažetak

Tijekom posljednjih godina nastavnički kadar motiviran je za angažiranje studenata u različitim oblicima komunikacije. Ova kvazieksperimentalna studija predstavlja primjenu pristupa problemskoga učenja (PU) u okolini predavaonice prve godine studija s ciljem razvijanja komunikacijskih vještina studenata i promicanja pozitivnih emocija prema učenju. Istraživanje je provedeno sa studentima zdravstvenoga, inženjerskoga i znanstvenoga smjera. Studenti su podijeljeni u dvije skupine, eksperimentalnu (90 studenata) i kontrolnu skupinu (90 studenata). Trajalo je četiri tjedna tijekom kojih se modulu poučavalo 180 studenata prve godine u obje skupine. Rezultati pokazuju značajan utjecaj problemskoga pristupa učenju na komunikacijske vještine studenata i njihove emocije prema učenju. Na kraju su izvedeni zaključci.

Ključne riječi

emocije prema učenju; inženjerski smjer; sveučilišno okruženje; zdravstveni smjer; znanstveni smjer

Hrčak ID:

238104

URI

https://hrcak.srce.hr/238104

Datum izdavanja:

19.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.884 *