Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4

ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?

Andreja Retelj ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: njemački pdf 774 Kb

str. 171-183

preuzimanja: 320

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 774 Kb

str. 171-183

preuzimanja: 1.007

citiraj


Sažetak

Sažetak
Cilj znanstvenog istraživanja prikazanog u ovome radu bio je analizirati popratne online vježbe u 4 aspekta: kvantitativni aspekt, oblici vježbi, poticanje jezičnih vještina i taksonomija ciljeva učenja. Korpus se sastoji od 820 online vježbi, koje služe kao dodatni materijali za sedam različitih paketa udžbenika na razinama A1, A2, B1, ukupno za 21 udžbenik. Analiza online vježbi pokazuje da se usprkos velikome broju online vježbi pretežno potiču gramatičke strukture i rječnik, što ide ruku pod ruku s najnižim razinama taksonomije, koje se ostvaruju pomoću online vježbi. Popratne online vježbe zasad još ne omogućuju raznolike načine učenja jer su ustanovljena samo četiri različita oblika vježbi.

Ključne riječi

online vježbe; udžbenici; njemački kao strani jezik; gramatika; vokabular

Hrčak ID:

249514

URI

https://hrcak.srce.hr/249514

Datum izdavanja:

30.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 2.507 *