Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?
Andreja Retelj
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Puni tekst: njemački pdf 774 Kb
str. 171-183
preuzimanja: 320
citiraj
APA 6th Edition
Retelj, A. (2020). ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?. Informatologia, 53 (3-4), 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
MLA 8th Edition
Retelj, Andreja. "ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?." Informatologia, vol. 53, br. 3-4, 2020, str. 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Retelj, Andreja. "ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?." Informatologia 53, br. 3-4 (2020): 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
Harvard
Retelj, A. (2020). 'ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?', Informatologia, 53(3-4), str. 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
Vancouver
Retelj A. ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?. Informatologia [Internet]. 2020 [pristupljeno 21.11.2024.];53(3-4):171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
IEEE
A. Retelj, "ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?", Informatologia, vol.53, br. 3-4, str. 171-183, 2020. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
Puni tekst: hrvatski pdf 774 Kb
str. 171-183
preuzimanja: 1.007
citiraj
APA 6th Edition
Retelj, A. (2020). ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?. Informatologia, 53 (3-4), 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
MLA 8th Edition
Retelj, Andreja. "ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?." Informatologia, vol. 53, br. 3-4, 2020, str. 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Retelj, Andreja. "ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?." Informatologia 53, br. 3-4 (2020): 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
Harvard
Retelj, A. (2020). 'ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?', Informatologia, 53(3-4), str. 171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
Vancouver
Retelj A. ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?. Informatologia [Internet]. 2020 [pristupljeno 21.11.2024.];53(3-4):171-183. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
IEEE
A. Retelj, "ONLINE VJEŽBE NJEMAČKOG JEZIKA – DODANA DIDAKTIČKA VRIJEDNOST ILI USPJEŠNA KOMUNIKACIJSKA MARKETINŠKA STRATEGIJA?", Informatologia, vol.53, br. 3-4, str. 171-183, 2020. [Online]. https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.4
Sažetak
Sažetak
Cilj znanstvenog istraživanja prikazanog u ovome radu bio je analizirati popratne online vježbe u 4 aspekta: kvantitativni aspekt, oblici vježbi, poticanje jezičnih vještina i taksonomija ciljeva učenja. Korpus se sastoji od 820 online vježbi, koje služe kao dodatni materijali za sedam različitih paketa udžbenika na razinama A1, A2, B1, ukupno za 21 udžbenik. Analiza online vježbi pokazuje da se usprkos velikome broju online vježbi pretežno potiču gramatičke strukture i rječnik, što ide ruku pod ruku s najnižim razinama taksonomije, koje se ostvaruju pomoću online vježbi. Popratne online vježbe zasad još ne omogućuju raznolike načine učenja jer su ustanovljena samo četiri različita oblika vježbi.
Ključne riječi
online vježbe; udžbenici; njemački kao strani jezik; gramatika; vokabular
Hrčak ID:
249514
URI
https://hrcak.srce.hr/249514
Datum izdavanja:
30.12.2020.
Podaci na drugim jezicima:
njemački
Posjeta: 2.507
*