Izvorni znanstveni članak
Studentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika
Daria Tot
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Relativno je malo istraživanja kojima se ispituje priroda odnosa koji uključuju studentska osobna iskustva pri učenju i poglede na one aspekte kvalitete nastavnika za koje smatraju da bi mogli imati utjecaj na njihovo buduće poučavanje. U radu se koristi narativni pristup za ispitivanje takvih uspomena. Od studenata nastavničkih usmjerenja zatraženo je pisanje o svojim iskustvima tijekom dosadašnjeg školovanja i promišljanje o njima. Pripovijesti troje studenata budućih nastavnika predmetne nastave otkrivaju da pozitivna sjećanja na vlastito učenje i na nastavnike te refleksija o njima povezuju njihova iskustva s viđenjima aspekata kvalitetnoga nastavnika. Stoga je za kvalitetan razvoj profesionalnog identiteta budućih nastavnika nužno u njihovo inicijalno obrazovanje uključiti razumijevanje značenja emocija u odnosima nastavnika i učenika.
Ključne riječi
implicitne pedagogije; odnosi nastavnika i učenika; značenje emocija
Hrčak ID:
249637
URI
Datum izdavanja:
1.12.2020.
Posjeta: 1.309 *