Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v23i1.4245

Sudjelovanje na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture i bavljenje rekreacijskim aktivnostima tijekom pandemije izazvane koronavirusom

Andrea Vrbik ; Faculty of Kinesiology University of Zagreb Horvaćanski zavoj 15, 10000 Zagreb, Croatia
Ivan Vrbik ; University of Slavonski Brod, EDUDpt Trg Ivane Brlić Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia
Srna Jenko Miholić ; Faculty of Teacher Education University of Zagreb Savska cesta 77, 10000 Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 269 Kb

str. 133-152

preuzimanja: 246

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 269 Kb

str. 133-152

preuzimanja: 217

citiraj


Sažetak

U ovom istraživanju sudjelovalo je 137 učenika muškoga spola (prosječna dob
16,1) srednje strukovne škole putem upitnika koji se odnosio na online nastavu,
sudjelovanja na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture prije i tijekom općega
zatvaranja izazvanog koronavirusom, te bavljenje rekreacijskim aktivnostima
prije i tijekom općeg zatvaranja. Prema p-vrijednosti Wilcoxonova testa (p
= 0,014), aritmetičkoj sredini (3,92 : 3,61), modu (4 : 3) i frekvenciji moda
(46 : 48) promatranih varijabli, učenici su pohađali značajno više nastavu
Tjelesne i zdravstvene kulture kad se održavala normalno u odnosu na online
nastavu. Nadalje, p-vrijednost Wilcoxonova testa (p = 0,003), aritmetička
sredina (3,72 : 3,41), mod (5 : 3) i frekvencija moda (57 : 46) upućivali su
na značajno veće sudjelovanje u rekreacijskim aktivnostima prije zatvaranja
nego tijekom zatvaranja. S ciljem povećanja tjelesne aktivnosti tijekom online
nastave, predloženo je nekoliko mogućih rješenja.

Ključne riječi

koronavirus; tjelesna aktivnost; sjedilačko ponašanje; vrijeme uz ekran; mladi

Hrčak ID:

256411

URI

https://hrcak.srce.hr/256411

Datum izdavanja:

23.3.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 994 *