Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32862/k1.15.1.3

Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?

Maja Seguin orcid id orcid.org/0000-0003-0990-9977 ; Visoko evanđeosko teološko učilište u Osijeku – visoka škola


Puni tekst: hrvatski pdf 129 Kb

str. 49-62

preuzimanja: 463

citiraj


Sažetak

Uslijed prelaska s tradicionalnog na virtualno poučavanje, nastaju razna pedagoška preispitivanja te je nužno omogućiti učiteljima primjer pristupa poučavanju i učenju. Ovaj članak daje pregled modela poučavanja koji je Isus koristio, posebice prispodobe ili parabole, ističe model suvremenoga
konstruktivističkog poučavanja te izdvaja karakteristike konstruktivizma u Isusovu modelu. Sve to predstavlja osnovu za praktične savjete u današnjem
kontekstu poučavanja na daljinu, odnosno u virtualnom kontekstu. Članak izdvaja karakteristike Isusa kao učitelja koje suvremeni učitelji mogu preslikati u svom kontekstu te završava smjernicama za daljnja moguća područja istraživanja.

Ključne riječi

prispodobe; parabole; konstruktivistički pristup procesu učenja; učenje na daljinu; online učenje

Hrčak ID:

257880

URI

https://hrcak.srce.hr/257880

Datum izdavanja:

27.5.2021.

Posjeta: 1.183 *