Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v23i2.3924
Poučavanje o kulturnoj baštini kao sredstvo obrazovanja građana: analiza aktualnoga obrazovnog zakonodavstva
Olga Moreno-Fernández
orcid.org/0000-0003-4349-8657
; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.81, 41013 Sevilla, Spain
Maria Puig-Gutierrez
orcid.org/0000-0002-7536-2976
; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.82, 41013 Sevilla, Spain
Mario Ferreras-Listán
orcid.org/0000-0001-9430-8310
; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.80, 41013 Sevilla, Spain
Fátima Rodríguez-Marín
orcid.org/0000-0003-0771-6944
; Faculty of Educational Sciences University of Seville Calle Pirotecnia s/ n4.79, 41013 Sevilla, Spain
Sažetak
U ovom se radu prikazuju rezultati istraživanja o ulozi kulturne baštine u
obrazovanju građana u sklopu aktualnoga obrazovnog zakonodavstva. Provedena je
analiza državnih obrazovnih propisa u Španjolskoj i njihove provedbe u Autonomnoj
zajednici Andaluziji, u predprimarnom i primarnom obrazovanju. Korištena je
kvalitativna, deskriptivno-interpretativna metoda, a istraživanje je temeljeno na
analizi dokumenata. U skladu s tim, pripremljen je niz kategorija podijeljenih
u podkategorije, varijable i deskriptore. U rezultatima se ističe potreba nastavka
rada na uključivanju kulturne baštine u globalno građansko obrazovanje, za što je
neophodno izraditi integrirani kurikul koji se temelji na „relevantnim socio-ekološkim
problemima”.
Ključne riječi
globalno građansko obrazovanje; istraživanje kurikula; predprimarno obrazovanje; primarno obrazovanje; tipologija baštine
Hrčak ID:
262058
URI
Datum izdavanja:
3.9.2021.
Posjeta: 1.334 *