Stručni rad
KURIKULUM TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE U FUNKCIJI TJELESNOG I PSIHIČKOG ZDRAVLJA UČENIKA
Ella Selak Bagarić, mag. psych.
; Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
Krešimir Prijatelj, mag. psych.
; Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru
prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander
; Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
Sažetak
Slobodno vrijeme djece i mladih sve se više odvija na sedentarni način. Posljedice manjka tjelesne aktivnosti su pojava pretilosti kao i niza drugih fizičkih bolesti, a također i psihičkih, poput nezadovoljstva svojim izgledom te narušene slike o sebi. Važno je djecu i mlade na razvojno primjeren i njima prilagođen način educirati o prednostima i pozitivnim ishodima tjelesne aktivnosti. Istraživanjima su dokazane brojne prednosti tjelesne aktivnosti, kako za fizičko, tako i za mentalno zdravlje ljudi. Obzirom na to da djeca i adolescenti dobar dio vremena provode u školi, osim obiteljske podrške, važan čimbenik u promicanju tjelesne aktivnosti i prevenciji fizičkih i mentalnih poremećaja predstavlja i odgojno obrazovna ustanova, a naročito osnovna škola, jer je jedina obavezna obrazovna ustanova u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
mentalno zdravlje; odgojno obrazovna ustanova; prevencija, tjelesna aktivnost, tjelesno zdravlje
Hrčak ID:
265267
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 2.002 *