Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KURIKULUM TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE U FUNKCIJI TJELESNOG I PSIHIČKOG ZDRAVLJA UČENIKA

Ella Selak Bagarić, mag. psych. ; Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
Krešimir Prijatelj, mag. psych. ; Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru
prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander ; Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba


Puni tekst: hrvatski pdf 283 Kb

str. 62-74

preuzimanja: 1.302

citiraj


Sažetak

Slobodno vrijeme djece i mladih sve se više odvija na sedentarni način. Posljedice manjka tjelesne aktivnosti su pojava pretilosti kao i niza drugih fizičkih bolesti, a također i psihičkih, poput nezadovoljstva svojim izgledom te narušene slike o sebi. Važno je djecu i mlade na razvojno primjeren i njima prilagođen način educirati o prednostima i pozitivnim ishodima tjelesne aktivnosti. Istraživanjima su dokazane brojne prednosti tjelesne aktivnosti, kako za fizičko, tako i za mentalno zdravlje ljudi. Obzirom na to da djeca i adolescenti dobar dio vremena provode u školi, osim obiteljske podrške, važan čimbenik u promicanju tjelesne aktivnosti i prevenciji fizičkih i mentalnih poremećaja predstavlja i odgojno obrazovna ustanova, a naročito osnovna škola, jer je jedina obavezna obrazovna ustanova u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

mentalno zdravlje; odgojno obrazovna ustanova; prevencija, tjelesna aktivnost, tjelesno zdravlje

Hrčak ID:

265267

URI

https://hrcak.srce.hr/265267

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 2.075 *