Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

SUPERČITAONICA

Ana Šnofl ; OŠ Sveta Ana


Puni tekst: hrvatski pdf 287 Kb

str. 107-113

preuzimanja: 138

citiraj


Sažetak

U članku je prikazan primjer dobre prakse kako privući što veći broj učenika za čitanje. Uočavamo da u zadnjim razredima osnovne škole opada motivacija za čitanje i da je sve više čimbenika koji učenike odvraćaju od čitanja. Stručnjaci za čitalačku pismenost otkrivaju da je čitanje i dalje temelj uspjeha u školi i kasnije u životu. Motivacija za čitanje je važna pa smo odlučili privući učenike na čitanje projektom Superčitaonica. Cilj je bio privući što veći broj učenika, osobito učenika posljednjih razreda osnovne škole s naglaskom na dječake. U projektu Superčitaonica učenici čitaju materijal po svom izboru. U tu svrhu izrađena su pomagala kojima smo privukli učenike na sudjelovanje. Pročitane knjige zapisane su u kartice za čitanje i pohranjene u poseban poštanski sandučić, a njihova izvedba mjerena je na posebnom superčitaoničkom mjeraču. Svi koji su sudjelovali na kraju školske godine dobili su priznanja, a najbolji od njih knjižne nagrade. Rezultati projekta su pozitivni jer se povećao udio čitatelja u školi.

Ključne riječi

čitanje, motivacija za čitanje, promocija čitanja, školska knjižnica

Hrčak ID:

265796

URI

https://hrcak.srce.hr/265796

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 377 *