Izvorni znanstveni članak
Interes za biblioterapiju kod studenata nastavničkoga smjera diplomskih studija na Odsjeku za kroatistiku u Rijeci
Estela Banov
orcid.org/0000-0002-3480-6091
; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
Tajana Rogina
; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Maja Sokač
orcid.org/0000-0002-6916-3890
Sažetak
skoga obrazovanja nastavnika Hrvatskoga jezika i mjesto Udruge studenata kroatistike Idiom u promociji biblioterapijskih postupaka u obrazovanju budućih nastavnika Hrvatskoga jezika. U okviru Nastavničkoga modula na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2014. godine osmišljen je i aktiviran izborni kolegij Priča i pričanje u nastavnim, izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima, namijenjen studentima druge godine diplomskoga studija nastavničkoga smjera jednopredmetnoga i dvopredmetnoga studija Hrvatskog jezika i književnosti. Tijekom triju akademskih godina polaznici kolegija oblikovali su seminarske radove u kojima su obradili teme povezane sa sadržajem kolegija i izradili metodičke modele obrade literarnih tekstova pokazujući poseban interes za biblioterapijski pristup. Polaznici kolegija i članovi Udruge studenata kroatistike Idiom angažirali su se u procesu objavljivanja zbornika odabranih studentskih radova. U radu je opisan proces nastanka i sadržaj Zbornika studentskih radova Priča i pričanje u nastavi objavljenoga kao 5. broj V. godišta časopisa ŠtoRIje koji izdaje Udruga studenata kroatistike Idiom.
Ključne riječi
Obrazovanje nastavnika Hrvatskoga jezika; metodičko osposobljavanje; ishodi učenja, biblioterapija; izdavačka djelatnost; studentske aktivnosti
Hrčak ID:
266362
URI
Datum izdavanja:
6.12.2021.
Posjeta: 1.274 *