Stručni rad
UVOĐENJE ROBOTIKE U 1. TRIJADU OSNOVNIH ŠKOLA
Martina Kajfež
; Osnovna šola Stara Cerkev
Sažetak
Od kada predajem u OŠ Stara Cerkev, ustanovila sam da su nastavni planovi i programi u osnovnim školama pretežno društveno orijentirani. No, sam sustav osnovnoškolskog obrazovanja ne promiče dovoljno tehničkog znanja koje će biti temelj 21. stoljeća. U većini slučajeva učenici nisu u potpunosti upoznati s programiranjem, procesnim razmišljanjem i robotikom. Većina njih nema prilike susresti se kod kuće s tim pa se njihov interes za tehnologiju udaljava. Industrija 4.0 (područje automatizacije procesa, robotike, senzora) donosi mnoge promjene. Moramo biti svjesni da Industrija 4.0 predstavlja ogroman potencijal za veću fleksibilnost i profitabilnost industrije, jačanje konkurentnosti gospodarstva, za nova radna mjesta i visok životni standard. Za gospodarstvo će u budućnosti biti važno da se obrazuje i da bude usko povezano sa obrazovnim sustavom. Moramo biti svjesni da industrija 4.0 – digitalizacija procesa (robotika, automatizacija proizvodnje i daljnja digitalizacija poslovnih procesa u cjelini) predstavlja budućnost zanimanja naše djece.
Ključne riječi
KUBO robot, programiranje, suradnja, igra, međupredmetno povezivanje
Hrčak ID:
267324
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 737 *