Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UVOĐENJE ROBOTIKE U 1. TRIJADU OSNOVNIH ŠKOLA

Martina Kajfež ; Osnovna šola Stara Cerkev


Puni tekst: hrvatski pdf 384 Kb

str. 287-295

preuzimanja: 248

citiraj


Sažetak

Od kada predajem u OŠ Stara Cerkev, ustanovila sam da su nastavni planovi i programi u osnovnim školama pretežno društveno orijentirani. No, sam sustav osnovnoškolskog obrazovanja ne promiče dovoljno tehničkog znanja koje će biti temelj 21. stoljeća. U većini slučajeva učenici nisu u potpunosti upoznati s programiranjem, procesnim razmišljanjem i robotikom. Većina njih nema prilike susresti se kod kuće s tim pa se njihov interes za tehnologiju udaljava. Industrija 4.0 (područje automatizacije procesa, robotike, senzora) donosi mnoge promjene. Moramo biti svjesni da Industrija 4.0 predstavlja ogroman potencijal za veću fleksibilnost i profitabilnost industrije, jačanje konkurentnosti gospodarstva, za nova radna mjesta i visok životni standard. Za gospodarstvo će u budućnosti biti važno da se obrazuje i da bude usko povezano sa obrazovnim sustavom. Moramo biti svjesni da industrija 4.0 – digitalizacija procesa (robotika, automatizacija proizvodnje i daljnja digitalizacija poslovnih procesa u cjelini) predstavlja budućnost zanimanja naše djece.

Ključne riječi

KUBO robot, programiranje, suradnja, igra, međupredmetno povezivanje

Hrčak ID:

267324

URI

https://hrcak.srce.hr/267324

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 445 *