Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

SVIJET DIDAKTIČKIH IGRAČA JE MALO DRUGAČIJI

Julija Grm ; OŠ FRANA ROŠA, Cesta na Dobrovo 114, Celje


Puni tekst: hrvatski pdf 174 Kb

str. 398-404

preuzimanja: 325

citiraj


Sažetak

Igra predstavlja raznoliku paletu aktivnosti za dijete ili odraslu osobu. Dječju igru karakteriziraju univerzalna obilježja i posebnosti. Mijenja se s dobi i razvojem djeteta. U nastavi kao organiziranom i promišljenom odgojno-obrazovnom procesu, odgojno-obrazovni ciljevi i zadaci mogu se ostvariti korištenjem didaktičkih igara. Didaktička igra je igra s određenim ciljem i zadatkom, s odabranim i organiziranim pravilima i sadržajem. Potiče aktivnosti kod učenika koje im pomažu u učenju i razvoju vještina. Prilikom planiranja didaktičke igre važno je poznavati karakteristike igre i njezine razvojne faze. Potrebno je polaziti od djetetovih interesa, sposobnosti i osobnog stava prema igri te provjeriti njezin odgojni učinak. Uz pomoć novih ideja, didaktičke igre mogu se izraditi od otpadnog materijala (papir, drvo i plastika) koji je toliko koristan za daljnju upotrebu. U diplomskom radu prezentirani su kriterijski utemeljeni prijedlozi za izradu didaktičkih igara iz područja matematike, slovenskog, upoznavanja okoliša i društva. Tijekom izrade takvih proizvoda treniramo tehnološke postupke, tehničku kreativnost, upoznajemo se s raznim alatima, priborom, materijalima te istovremeno izrađujemo proizvode.

Ključne riječi

didaktičke igračke, djeca, ambalažni otpad.

Hrčak ID:

267984

URI

https://hrcak.srce.hr/267984

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 731 *