Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

USMENO VREDNOVANJE ZNANJA – DA ILI NE?

Alenka Domanjko Rožanc ; Osnovna šola Markovci


Puni tekst: hrvatski pdf 166 Kb

str. 447-454

preuzimanja: 779

citiraj


Sažetak

Usmeno ocjenjivanje znanja jedan je od načina dobivanja ocjena i predstavlja sastavni dio pedagoškog procesa. Pogledi na to su različiti. Neki ističu niz prednosti, dok drugima znači neravnopravno tretiranje učenika i prisutnost subjektivnog zapažanja. Sasvim je sigurno da je ovo jedno od osjetljivih područja odgojno-obrazovnog procesa unutar školskog sustava za sve uključene: učitelja, učenika, te posljedično za roditelje. U članku se obrađuje tematika usmenog vrednovanja znanja u školi te različiti pogledi na to.

Ključne riječi

usmeno ocjenjivanje, pravilnik, prednosti, nedostaci, pogreške

Hrčak ID:

268239

URI

https://hrcak.srce.hr/268239

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 1.063 *