Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Matematičke dijagnostičke probe

Ines Kladušić ; Odjel za matematiku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek
Ljerka Jukić Matić ; Odjel za matematiku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 2.383 Kb

str. 137-149

preuzimanja: 231

citiraj


Sažetak

Dijagnostičko vrednovanje provodi se kako bi se utvrdila kvaliteta i razina učeničkih predznanja i vještina prije početka procesa poučavanja. Ovaj oblik vrednovanja može se koristiti i za određivanje prikladnoga oblika odgojno-obrazovne podrške pojedinim učenicima. Matematičke dijagnostičke probe kratki su zadaci koji pomažu učiteljima prikupiti informacije o predznanju učenika, kao i o kolektivnim miskoncepcijama te individualnim poteškoćama učenika. Mogu se primijeniti u svim domenama matematike kako u osnovnoj tako i srednjoj školi.

Ključne riječi

probe, vrednovanje, ideje za podučavanje, kurikulum, ishodi učenja, otkrivanje

Hrčak ID:

272023

URI

https://hrcak.srce.hr/272023

Datum izdavanja:

18.10.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 809 *