Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15291/ai.3400

Mogućnosti implementacije učinkovitih pristupa u radu s darovitim učenicima

Nina Erdeš Babić ; Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač, Hrvatska
Ana Mirosavljević ; Sveučilište u Slavonskom Brodu - Odjel društveno-humanističke znanosti, Slavonski Brod, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 260 Kb

str. 47-73

preuzimanja: 598

citiraj


Sažetak

Uloga obrazovanja u poticanju darovitosti učenika očituje se u unaprjeđenju procesa identifikacije te implementaciji odgovarajućih metoda, oblika, pristupa u radu te nastavnih planova i programa koji trebaju biti prilagođeni individualnom profilu učenika. Neizostavnu ulogu ima kompetentan učitelj osposobljen i intrinzično motiviran za
rad s učenicima iznadprosječnih sposobnosti, usmjeravajući potencijalnu prema manifestnoj darovitosti. Podrška darovitim učenicima još uvijek nije dovoljno razvijena, čime se zapostavljaju i podcjenjuju posebnosti darovitih učenika i izazovi s kojima se susreću u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Stoga se kroz ovaj rad aktualizira i dalje nedovoljno istražena tematika obrazovanja darovitih učenika koji predstavljaju pokretačku snagu razvoja suvremenog društva. Rad se bavi teorijskim razmatranjem fenomena darovitosti, karakteristikama darovitih učenika te kompetencijama učitelja za rad s darovitim učenicima. Nadalje, razmatra se diferencijacija u nastavi i pristupi u radu s darovitim učenicima.

Ključne riječi

darovitost; diferencijacija u nastavi; kompetentnost učitelja

Hrčak ID:

272528

URI

https://hrcak.srce.hr/272528

Datum izdavanja:

1.9.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.251 *