Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Likovni i glazbeni poticaji u integriranim aktivnostima

Željka Štabek Fiolić orcid id orcid.org/0000-0002-8395-4883 ; Dječji vrtić Izvor, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 132 Kb

str. 93-98

preuzimanja: 586

citiraj


Sažetak

Glazbene aktivnosti koje se provode u dječjim vrtićima djeci su snažan poticaj. „Sve što dijete emocionalno usvaja slušajući glazbu ostaje u njegovoj unutarnjoj aktivnosti i može se izraziti u njegovoj igri ili drugoj aktivnosti.“ (Sam, 1998, str.40). Glazbeni doživljaj kao snažan emocionalni doživljaj dovodi do značajnih razvojnih ishoda izražava li se likovnim stvaralaštvom jer su oba emocionalni doživljaji pa se tiču djetetova najdubljeg učenja.

Ključne riječi

dječji vrtići, glazbeni poticaji, integrirane aktivnosti, likovni poticaji

Hrčak ID:

273391

URI

https://hrcak.srce.hr/273391

Datum izdavanja:

1.11.2020.

Posjeta: 1.241 *