Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Profesionalni identitet nastavnika zdravstvene njege

Sonja Šare ; Medicinska škola Ante Kuzmanića-Zadar, Sveučilište u Zadru - Odjel za zdravstvene studije
Marija Ljubičić ; Opća bolnica Zadar, Sveučilište u Zadru - Odjel za zdravstvene studije


Puni tekst: hrvatski pdf 325 Kb

str. 264-276

preuzimanja: 322

citiraj


Sažetak

Napredak u obrazovanju medicinskih sestara posebno je zabilježen posljednjih desetljeća. Obzirom na složenost poučavanja zdravstvene njege profesionalne kompetencije nastavnika zdravstvene njege predstavljaju izazov za nove kurikulume i suvremeni pristup nastavi. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati identitet nastavnika zdravstvene njege. kao i čimbenike koji utječu na njegov razvoj. U istraživanju je sudjelovalo 90 ispitanika. Rezultati pokazuju da se ispitanici u prosjeku osjećaju kao da pripadaju zajednici nastavnika zdravstvene njege (M=4,14,SD=0,94), svoje nastavničke kompetencije procjenjuju visokima (M=4,08,SD=0,94), procjenjuju da ih je obrazovanje donekle pripremilo za posao (M= 3,67, SD=1,09) i često ulažu u svoj profesionalni identitet. Ulaganje nastavnika zdravstvene njege u profesionalni identitet imati će reperkusije na kvalitetu nastave, ostvarenje ishoda učenja i kvalitetu sestrinske skrbi za pacijente.

Ključne riječi

zdravstvena njega, nastavnik, identitet

Hrčak ID:

273749

URI

https://hrcak.srce.hr/273749

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 873 *