Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31727/m.23.5.4

Mišljenje mladih potrošača o utjecaju zamrzavanja pilećeg mesa na njegovu kakvoću

Kristina Gvozdanović orcid id orcid.org/0000-0002-1989-2630 ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Goran Kušec orcid id orcid.org/0000-0002-2900-4019 ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Ružica Lončarić ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Ivona Djurkin Kušec ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Igor Kralik ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Jelena Kristić orcid id orcid.org/0000-0003-4465-2900 ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Sanja Jelić Milković orcid id orcid.org/0000-0003-0505-6970 ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Zoran Škrtić ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska
Zlata Kralik orcid id orcid.org/0000-0001-9056-9564 ; Fakultet agrobiotehničkih znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 338 Kb

str. 411-419

preuzimanja: 92

citiraj

Preuzmi JATS datoteku


Sažetak

Cilj istraživanja bio je ispitati mišljenje mladih potrošača (studenata) o učestalosti kupovine i konzumacije pilećeg mesa, te utjecaju zamrzavanja mesa na njegovu kakvoća. Prikupljanje podataka je provedeno metodom ankete gdje je kao instrument korišten anketni upitnik. Anketni upitnik sastojao se od 15 pitanja. Dio pitanja se odnosio na demografske pokazatelje, a dio na učestalost kupovine i konzumacije pilećeg mesa, te utjecaj zamrzavanja na njegovu kakvoću. Istraživanje je provedeno na uzorku od 156 studenata preddiplomskih i diplomskih studija s tri sastavnice Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. U anketi su sudjelovali ispitanici u dobi od 18 do 25 godina, a prosječna dob ispitanika bila je 21 godina. Od ukupnog broja ispitanika, 79 ih je bilo sa sela, dok je 77 bilo iz grada. Rezultati istraživanja pokazali su da mladi potrošači najčešće kupuju meso u supermarketima, i to prsa i batake sa zabatacima. Također, mladi ispitanici smatraju da zamrznuto meso nije sigurnije za upotrebu u odnosu na svježe te da zamrzavanje ima negativan utjecaj na kakvoću mesa. Nadalje, smatraju da zamrzavanje najviše utječe na promjenu mirisa i okusa mesa. Rezultati provedene ankete mogu poslužiti kao okvir za buduća istraživanja drugih grupa ispitanika (različite dobne skupine) o mišljenju da li zamrzavanje mesa ima utjecaj na njegovu kakvoću.

Ključne riječi

anketa; potrošač; kakvoća; pileće meso; zamrzavanje

Hrčak ID:

265017

URI

https://hrcak.srce.hr/265017

Datum izdavanja:

15.10.2021.

Podaci na drugim jezicima: španjolski engleski njemački talijanski

Posjeta: 841 *





This display is generated from NISO JATS XML with jats-html.xsl. The XSLT engine is libxslt.