Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IGRA I IGRAČKE -SLIJEPA I SLABOVIDNA DJECA

Manca Černi ; VRTEC LITIJA- RAZVOJNI ODDELEK


Puni tekst: hrvatski pdf 392 Kb

str. 95-104

preuzimanja: 643

citiraj


Sažetak

Slijepi i slabovidni učenici uključeni su u sve oblike obrazovanja i osposobljavanja donošenjem zakona usmjerenog na djecu s posebnim potrebama. Svako dijete je adolescent i ima pravo na jednake mogućnosti, tako da djecu s oštećenjima vida danas više ne treba eliminirati iz svog kućnog okruženja. Učitelji slijepih i slabovidnih moraju biti osposobljeni za nastavne tehnike temeljene na slušnoj percepciji. Govorna i slušna komunikacija između odgojitelja i djeteta najčešći je način pružanja i prihvaćanja informacija u poučavanju djece s oštećenjima vida. Potrebno je kombinirati učenje s drugim tehnikama i metodama, jer prevladavajuća uporaba jedne metode poučavanja uzrokuje dosadu i monotoniju. Važno je da aktiviramo sva preostala osjetila djeteta. Pomagala i učenja za učenje također je potrebno prilagoditi tom cilju.

Ključne riječi

slijepa i slabovidna djeca, igra, igračke, pribor

Hrčak ID:

284361

URI

https://hrcak.srce.hr/284361

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 1.179 *