Stručni rad
IGRA I IGRAČKE -SLIJEPA I SLABOVIDNA DJECA
Manca Černi
; VRTEC LITIJA- RAZVOJNI ODDELEK
Sažetak
Slijepi i slabovidni učenici uključeni su u sve oblike obrazovanja i osposobljavanja donošenjem zakona usmjerenog na djecu s posebnim potrebama. Svako dijete je adolescent i ima pravo na jednake mogućnosti, tako da djecu s oštećenjima vida danas više ne treba eliminirati iz svog kućnog okruženja. Učitelji slijepih i slabovidnih moraju biti osposobljeni za nastavne tehnike temeljene na slušnoj percepciji. Govorna i slušna komunikacija između odgojitelja i djeteta najčešći je način pružanja i prihvaćanja informacija u poučavanju djece s oštećenjima vida. Potrebno je kombinirati učenje s drugim tehnikama i metodama, jer prevladavajuća uporaba jedne metode poučavanja uzrokuje dosadu i monotoniju. Važno je da aktiviramo sva preostala osjetila djeteta. Pomagala i učenja za učenje također je potrebno prilagoditi tom cilju.
Ključne riječi
slijepa i slabovidna djeca, igra, igračke, pribor
Hrčak ID:
284361
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 1.179 *