Skip to the main content

Professional paper

S POSTAVLJANJEM GRANICA JAČAMO DJETETOVU OSOBNOST

Marija Vodovnik ; Osnovna šola Frana Roša Celje, Slovenija


Full text: croatian pdf 176 Kb

page 110-114

downloads: 167

cite


Abstract

Prilikom postavljanja granica često se susrećemo s problemima, koji su normalni i ne znače neuspjeh u obrazovanju. Probleme moramo shvatiti kao izazov, a ne kao poraz, inferiornost, nesposobnost, sumnju u sebe ili nesposobnost. Nemamo recept za postavljanje granica, ali imamo životni izazov. Put do odredišta je krivudav i s mnogo slijepih ulica. Ako se prema tim putovima odnosimo realno, bogatiji smo za mnoga iskustva. Činjenica je da se djeca i odrasli mijenjaju, a samim time se mijenja i odgojni stav. Ograničenja nisu zabrane i ni na koji način ne bi trebala biti kazna. Granice su dio temelja na kojem roditelji i odgajatelji grade odnos s djetetom. To znači da svoju moć ne potvrđujemo granicama, već želimo usmjeravati i podržati djecu i poticati. Granice nam govore koji su nam izbori dostupni. Oni također mogu predstavljati uvjete pod kojima dopuštamo da se nešto dogodi ili dogodi u mjeri u kojoj se to dogodi možemo to učiniti sami.

Keywords

granice, pravila, međusobni odnosi, djeca.

Hrčak ID:

284400

URI

https://hrcak.srce.hr/284400

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 325 *