Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v24i3.4142
Učinci računalnih videomodela u poučavanju učenika s intelektualnim teškoćama vještinama rješavanja matematičkih problema
Başak Bağlama
; Cyprus International University Faculty of Education Department of Special Education 99258 Nicosia, North Cyprus, Turkey
Ahmet Yıkmış
; Bolu Izzet Baysal University Department of Special Education, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Gölköy Yerleşkesi 14030 - Merkez / Bolu, Turkey
Hüseyin Uzunboylu
orcid.org/0000-0002-6744-6838
; Higher Education Planning, Supervision, Accreditation and Coordination Board Sht. Ecvet Yusuf ave. 29 B-Yenisehir, 99010 Nicosia North Cyprus, Turkey
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja utvrditi učinkovitost računalnih videomodela
u poučavanju učenika s intelektualnim teškoćama vještinama rješavanja
matematičkih problema zbrajanjem i oduzimanjem. U istraživanju je korištena
tehnika višestrukoga ispitivanja sa svim sudionicima, jednom djevojčicom i
petoricom dječaka s intelektualnim teškoćama u dobi od 11 do 13 godina. Za
vrijeme provođenja istraživanja učenici su pohađali Centar za obrazovanje i
rehabilitaciju djece s posebnim potrebama u Nikoziji u Sjevernom Cipru. Prikupljeni
su podatci analizirani, objašnjeni i prikazani u grafovima. Dobiveni rezultati
pokazuju učinkovitost računalne videopoduke učenika s intelektualnim teškoćama
vještinama rješavanja matematičkih problema zbrajanjem i oduzimanjem. Učenici
su zadržali naučenu vještinu i bili je sposobni prenijeti na različito okruženje
(razred) i osobe (učitelje).
Ključne riječi
intelektualne teškoće; izravno poučavanje; računalni videomodeli; rješavanje problema
Hrčak ID:
285651
URI
Datum izdavanja:
16.11.2022.
Posjeta: 1.151 *