Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v24i3.4142

Učinci računalnih videomodela u poučavanju učenika s intelektualnim teškoćama vještinama rješavanja matematičkih problema

Başak Bağlama ; Cyprus International University Faculty of Education Department of Special Education 99258 Nicosia, North Cyprus, Turkey
Ahmet Yıkmış ; Bolu Izzet Baysal University Department of Special Education, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Gölköy Yerleşkesi 14030 - Merkez / Bolu, Turkey
Hüseyin Uzunboylu orcid id orcid.org/0000-0002-6744-6838 ; Higher Education Planning, Supervision, Accreditation and Coordination Board Sht. Ecvet Yusuf ave. 29 B-Yenisehir, 99010 Nicosia North Cyprus, Turkey


Puni tekst: engleski pdf 437 Kb

str. 689-717

preuzimanja: 296

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 437 Kb

str. 689-717

preuzimanja: 238

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga istraživanja utvrditi učinkovitost računalnih videomodela
u poučavanju učenika s intelektualnim teškoćama vještinama rješavanja
matematičkih problema zbrajanjem i oduzimanjem. U istraživanju je korištena
tehnika višestrukoga ispitivanja sa svim sudionicima, jednom djevojčicom i
petoricom dječaka s intelektualnim teškoćama u dobi od 11 do 13 godina. Za
vrijeme provođenja istraživanja učenici su pohađali Centar za obrazovanje i
rehabilitaciju djece s posebnim potrebama u Nikoziji u Sjevernom Cipru. Prikupljeni
su podatci analizirani, objašnjeni i prikazani u grafovima. Dobiveni rezultati
pokazuju učinkovitost računalne videopoduke učenika s intelektualnim teškoćama
vještinama rješavanja matematičkih problema zbrajanjem i oduzimanjem. Učenici
su zadržali naučenu vještinu i bili je sposobni prenijeti na različito okruženje
(razred) i osobe (učitelje).

Ključne riječi

intelektualne teškoće; izravno poučavanje; računalni videomodeli; rješavanje problema

Hrčak ID:

285651

URI

https://hrcak.srce.hr/285651

Datum izdavanja:

16.11.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.151 *