Stručni rad
IGRE POKRETA U RAZREDNOJ NASTAVI MATEMATIKE ZA UČENIKE OSNOVNE ŠKOLE
Silvija Šegula
; Osnovna škola Juršinci
Sažetak
Članak sadrži nekoliko ideja koje mogu pomoći u razvoju osnovnih matematičkih znanja i vještina djece. Podijeljen je u dva dijela. U prvom dijelu iznose se određene teorijske spoznaje, a u drugom dijelu predstavljeno je nekoliko primjera pokretnih igara koje sam izvodila s učenicima tijekom nastave. U prvom dijelu spoznajemo da ljudi bolje zapamte stvari koje vide, čuju, izgovore i praktično isprobaju. Možemo učiti i kroz igru. Igra je važan element kako u predškolskom tako i u školskom razdoblju. Kroz igru djeca nesvjesno usvajaju nove sadržaje, a njihova motivacija i interes znatno se povećavaju. Dakle, kroz igru djeca lakše pamte naučene sadržaje, a pozitivan je i njihov emocionalni odnos prema igri. Na ovaj način dijete može usvajati i matematička znanja. Čovjek ima različite potrebe, a jedna od njih je potreba za kretanjem. Važno je uključiti kretanje u nastavu. Kretanje na nastavnom satu predstavlja igru koja je zabavna i puna emocija. Djeca mnogo bolje pamte teorijska znanja koja stječu pokretom, jer ih doživljavaju kroz vlastita iskustva. Tijekom učenja pokretom povećavaju se pozornost i suradnja djece. Predstavljena su 4 sklopa pokretnih igara.
Ključne riječi
učenje, igra, kretanje, igre pokreta (pokretne igre)
Hrčak ID:
290730
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 752 *