Skip to the main content

Professional paper

POTICAJNO OKRUŽENJE ZA UČENJE

Špela Košir ; Osnovna škola Fran Roš, Slovenija


Full text: croatian pdf 144 Kb

page 663-667

downloads: 383

cite


Abstract

Pojam poticajnog okruženja za učenje složena je materija koja obuhvaća mnoge čimbenike, poput kvalitetnih međuljudskih odnosa, primjerene školske klime, sigurnosti, inovativnih pristupa učenju i s tim u vezi odgovarajućeg uređenja učionice, odgovarajuće školske klime i , u posljednjem razdoblju pandemije, i digitalno opismenjavanje svih sudionika u obrazovnom procesu. I, naravno, škola kao mjesto socijalizacije, kreativnosti i suradnje je ta koja mora brinuti o djetetovom kognitivnom, socijalnom, emocionalnom i tjelesnom razvoju. A to čini stvaranjem fizički i psihički sigurnog i stimulativnog okruženja koje sadrži i nudi razne razvojno prikladne materijale, zadatke i mogućnosti učenja. Učiteljica potiče dječje učenje kroz samostalno istraživanje, grupno istraživanje, igru, pristup različitim resursima te interakciju s drugom djecom i odraslima. Na taj način dijete razvija kritičko i kreativno mišljenje koje je ključ uspješnog suvremenog čovjeka.

Keywords

kvalitetni međuljudski odnosi, školska klima, inovativni pristupi učenju, inovativna učionica

Hrčak ID:

290843

URI

https://hrcak.srce.hr/290843

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 615 *