Stručni rad
KAKO MOTIVIRATI UČENIKE ZA ČITANJE
Helena Šoštarič
; Osnovna škola Juršinci, Juršinci
Sažetak
S čitanjem se susrećemo na svakom koraku našeg života, od rođenja nadalje. Najveću ulogu u razvoju interesa za čitanje imaju roditelji, a kasnije odgovornost za razvoj ove aktivnosti preuzimaju odgojitelji i učitelji. U suvremenom životu brzog tempa i velike izloženosti interaktivnoj tehnologiji, uloga učitelja ima iznimnu važnost. Kao učitelji značajno utječemo na način provedbe procesa opismenjavanja učenika, a posljedično i njihovog čitanja. Školu pohađaju učenici različitih sposobnosti. Neki već čitaju vrlo vješto, dok drugima tehnika čitanja predstavlja problem i u višim razredima. Ako kućno okruženje nije poticajno za učenike, uloga učitelja u približavanju odnosno prezentiranju čitanja kao nečeg korisnog i zabavnog postaje ključna u nastavnom procesu. Učenike možemo motivirati manjim koracima (vlastiti primjer, zajedničko čitanje, razredna knjižnica), koji mnogim pojedincima donose značajan napredak u razvoju čitateljske vještine.
Ključne riječi
čitanje, motivacija za čitanje, raznolika literatura, zajedničko čitanje, čitateljska značka
Hrčak ID:
292173
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 681 *