Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.46672/zsl.7.8.4

Viša razina emocionalne inteligencije prodajnih djelatnika kao ključ uspješne prodaje

Draženka Ćosić orcid id orcid.org/0000-0002-9973-9715 ; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Anđelka Buneta orcid id orcid.org/0000-0002-5578-3810 ; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Ante Ćorluka ; Libertas International University, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 201 Kb

page 51-62

downloads: 422

cite


Abstract

Volatilnost tržišta i dinamičnost promjena te sve veća konkurentnost zahtijevaju od prodajnih menadžera novi pristup i brzu prilagodbu u strategijama i taktikama nastupa prema kupcima i klijentima. Pet kritičnih područja emocionalne inteligencije: samosvijest, samoregulacija, socijalizacija, empatija i motivacija vještine su ključne za uspjeh u svim aspektima života, ali u prodaji mogu izraziti razliku između dobrog i izvrsnog prodavača. Posjedovanje višeg stupnja emocionalne inteligencije omogućuje prodavačima učinkovitije snalaženje u procesu prodaje koje ujedno pridonosi i njezinome većem uspjehu.

Keywords

prodaja; emocionalna inteligencija; emocije; kupci; produktivnost

Hrčak ID:

293592

URI

https://hrcak.srce.hr/293592

Publication date:

30.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.127 *