Stručni rad
https://doi.org/10.46672/zsl.7.8.4
Viša razina emocionalne inteligencije prodajnih djelatnika kao ključ uspješne prodaje
Draženka Ćosić
orcid.org/0000-0002-9973-9715
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Anđelka Buneta
orcid.org/0000-0002-5578-3810
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Ante Ćorluka
; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Volatilnost tržišta i dinamičnost promjena te sve veća konkurentnost zahtijevaju od prodajnih menadžera novi pristup i brzu prilagodbu u strategijama i taktikama nastupa prema kupcima i klijentima. Pet kritičnih područja emocionalne inteligencije: samosvijest, samoregulacija, socijalizacija, empatija i motivacija vještine su ključne za uspjeh u svim aspektima života, ali u prodaji mogu izraziti razliku između dobrog i izvrsnog prodavača. Posjedovanje višeg stupnja emocionalne inteligencije omogućuje prodavačima učinkovitije snalaženje u procesu prodaje koje ujedno pridonosi i njezinome većem uspjehu.
Ključne riječi
prodaja; emocionalna inteligencija; emocije; kupci; produktivnost
Hrčak ID:
293592
URI
Datum izdavanja:
30.12.2022.
Posjeta: 1.156 *