Professional paper
https://doi.org/10.46672/zsl.7.8.4
Viša razina emocionalne inteligencije prodajnih djelatnika kao ključ uspješne prodaje
Draženka Ćosić
orcid.org/0000-0002-9973-9715
; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Anđelka Buneta
orcid.org/0000-0002-5578-3810
; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Ante Ćorluka
; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Abstract
Volatilnost tržišta i dinamičnost promjena te sve veća konkurentnost zahtijevaju od prodajnih menadžera novi pristup i brzu prilagodbu u strategijama i taktikama nastupa prema kupcima i klijentima. Pet kritičnih područja emocionalne inteligencije: samosvijest, samoregulacija, socijalizacija, empatija i motivacija vještine su ključne za uspjeh u svim aspektima života, ali u prodaji mogu izraziti razliku između dobrog i izvrsnog prodavača. Posjedovanje višeg stupnja emocionalne inteligencije omogućuje prodavačima učinkovitije snalaženje u procesu prodaje koje ujedno pridonosi i njezinome većem uspjehu.
Keywords
prodaja; emocionalna inteligencija; emocije; kupci; produktivnost
Hrčak ID:
293592
URI
Publication date:
30.12.2022.
Visits: 1.127 *