Educatio biologiae, No. 8., 2022.
Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.8.3
Didaktički materijali i njihov utjecaj na razvoj djece predškolske dobi u Montessori vrtiću – interdisciplinarna nastava biologije
Leo Šamanić
; Prva riječka hrvatska gimnazija, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Navedena se tema nastojala približiti učenicima kroz interdisciplinarni pristup, uz korištenje različitih nastavnih metoda rada te socijalnih oblika učenja. Glavni cilj provedenih aktivnosti bio je određena znanja iz biologije čovjeka (Živčani sustav u ulozi prijenosa informacija) primijeniti u praksi na način da učenici 3. razreda gimnazije bolje razumiju temu, promatranjem i istraživanjem odnosa djece predškolske dobi prema posebno izrađenom materijalu za samostalno učenje. Učenici su izradili materijal temeljen na principu Montessori pedagogije te ga koristili u radu s djecom vrtićke dobi. Učenici su kroz rad i aktivnosti bili maksimalno angažirani te su uz pomoć posebno izrađenih hospitacijskih listova došli do zaključka da sklonost prema određenim materijalima ovisi o dobi djece. Navedena aktivnost omogućava učenicima bolji uvid u proces odrastanje čovjeka te im daje mogućnost da promatranjem i vlastitim aktivnostima poput izrade materijala i praćenja dođu do osnovnih spoznaja o razvoju djece.
Ključne riječi
Montessori pedagogija; didaktički materijal; razvoj djeteta; biologija; interdisciplinarna nastava
Hrčak ID:
295910
URI
Datum izdavanja:
28.12.2022.
Posjeta: 1.813 *