Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32633/eb.8.3

Didaktički materijali i njihov utjecaj na razvoj djece predškolske dobi u Montessori vrtiću – interdisciplinarna nastava biologije

Leo Šamanić ; Prva riječka hrvatska gimnazija, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 333 Kb

str. 19-21

preuzimanja: 304

citiraj


Sažetak

Navedena se tema nastojala približiti učenicima kroz interdisciplinarni pristup, uz korištenje različitih nastavnih metoda rada te socijalnih oblika učenja. Glavni cilj provedenih aktivnosti bio je određena znanja iz biologije čovjeka (Živčani sustav u ulozi prijenosa informacija) primijeniti u praksi na način da učenici 3. razreda gimnazije bolje razumiju temu, promatranjem i istraživanjem odnosa djece predškolske dobi prema posebno izrađenom materijalu za samostalno učenje. Učenici su izradili materijal temeljen na principu Montessori pedagogije te ga koristili u radu s djecom vrtićke dobi. Učenici su kroz rad i aktivnosti bili maksimalno angažirani te su uz pomoć posebno izrađenih hospitacijskih listova došli do zaključka da sklonost prema određenim materijalima ovisi o dobi djece. Navedena aktivnost omogućava učenicima bolji uvid u proces odrastanje čovjeka te im daje mogućnost da promatranjem i vlastitim aktivnostima poput izrade materijala i praćenja dođu do osnovnih spoznaja o razvoju djece.

Ključne riječi

Montessori pedagogija; didaktički materijal; razvoj djeteta; biologija; interdisciplinarna nastava

Hrčak ID:

295910

URI

https://hrcak.srce.hr/295910

Datum izdavanja:

28.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 775 *