Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20170119

Izgradnja odnosa s dionicima na mreži: Kako neprofitne organizacije koriste strategije dijaloga i relacijskog održavanja na Facebooku

Nadine van Wissen ; World Animal Protection, The Netherlands
Anke Wonneberger ; Department of Communication Science, University of Amsterdam, The Netherlands


Puni tekst: engleski pdf 232 Kb

str. 54-74

preuzimanja: 1.045

citiraj


Sažetak

Iako Facebook organizacijama pruža priliku da jednostavno komuniciraju s dionicima na internetu, vrlo se malo zna o učinkovitosti organizacijskih komunikacijskih strategija. Ova studija ispituje kako neprofitne organizacije (NPO) koriste Facebook za suradnju s dionicima putem dijaloških strategija dionika i strategija održavanja odnosa s ciljem poticanja rasta odnosa dionika i dobivanja društvenog legitimiteta. Nadalje, ova studija u potpunosti iskorištava mogućnosti istraživanja društvenih medija uzimajući u obzir online odgovore dionika na ove organizacijske strategije. Ručna analiza sadržaja N=216 objava i N=1676 komentara Facebook profila deset međunarodnih neprofitnih organizacija provedena je tijekom jednog mjeseca 2015. Rezultati su pokazali da su neprofitne organizacije bile više usredotočene na tehničke i dizajnerske aspekte dok su istinski dijalog dionika i strategije održavanja odnosa jedva primijenjene. Dijalog dionika pozitivno je utjecao na interes i angažman dionika. Ljudski glas u razgovoru kao strategija održavanja odnosa pozitivno je utjecao na angažman dionika.

Ključne riječi

dijalog dionika, strategije održavanja odnosa, ljudski razgovor glas, komunikacijska predanost odnosima, društveni legitimitet, neprofitne organizacije

Hrčak ID:

185282

URI

https://hrcak.srce.hr/185282

Datum izdavanja:

27.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.374 *