Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22522/cmr20170119
Izgradnja odnosa s dionicima na mreži: Kako neprofitne organizacije koriste strategije dijaloga i relacijskog održavanja na Facebooku
Nadine van Wissen
; World Animal Protection, The Netherlands
Anke Wonneberger
; Department of Communication Science, University of Amsterdam, The Netherlands
Sažetak
Iako Facebook organizacijama pruža priliku da jednostavno komuniciraju s dionicima na internetu, vrlo se malo zna o učinkovitosti organizacijskih komunikacijskih strategija. Ova studija ispituje kako neprofitne organizacije (NPO) koriste Facebook za suradnju s dionicima putem dijaloških strategija dionika i strategija održavanja odnosa s ciljem poticanja rasta odnosa dionika i dobivanja društvenog legitimiteta. Nadalje, ova studija u potpunosti iskorištava mogućnosti istraživanja društvenih medija uzimajući u obzir online odgovore dionika na ove organizacijske strategije. Ručna analiza sadržaja N=216 objava i N=1676 komentara Facebook profila deset međunarodnih neprofitnih organizacija provedena je tijekom jednog mjeseca 2015. Rezultati su pokazali da su neprofitne organizacije bile više usredotočene na tehničke i dizajnerske aspekte dok su istinski dijalog dionika i strategije održavanja odnosa jedva primijenjene. Dijalog dionika pozitivno je utjecao na interes i angažman dionika. Ljudski glas u razgovoru kao strategija održavanja odnosa pozitivno je utjecao na angažman dionika.
Ključne riječi
Hrčak ID:
185282
URI
Datum izdavanja:
27.7.2017.
Posjeta: 2.374 *