Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20200154
Uloga stereotipa u stvaranju nacionalne slike: Slika Hrvatske koju imaju Japanci
Tanja Grmuša
orcid.org/0000-0002-2675-0171
; Poslovno veleučilište Zagreb, Hrvatska
Hazuki Mori
; Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Kako funkcioniraju stereotipi dok se grade nacionalne slike? Ovo je jedno od glavnih pitanja u našem dugoročnom istraživačkom projektu. Kao prvi korak prema pronalaženju odgovora na to pitanje, ovaj rad istražuje japanske stereotipe o Hrvatskoj kao primjeru slučaja kroz kvalitativne pristupe. Glavni razlozi zbog kojih se ovdje raspravlja o japanskim stereotipima su: 1) vjerujemo da Japanci nemaju snažnu predrasudu prema Hrvatskoj, bilo pozitivnu bilo negativnu, i 2) nadamo se da ćemo na neki način pridonijeti hrvatskoj turističkoj strategiji, koja bi se trebala temeljiti na stvaranje dobrog nacionalnog imidža – Hrvatska može postati popularnije odredište za više Japanaca. Jedan od glavnih ciljeva ovog rada je doprinijeti razvoju hrvatskog turizma, kao i istražiti stereotipe i nacionalno brendiranje temeljeno na tim motivima.
Ključne riječi
Hrčak ID:
238219
URI
Datum izdavanja:
25.5.2020.
Posjeta: 3.256 *