Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20200154

Uloga stereotipa u stvaranju nacionalne slike: Slika Hrvatske koju imaju Japanci

Tanja Grmuša orcid id orcid.org/0000-0002-2675-0171 ; Poslovno veleučilište Zagreb, Hrvatska
Hazuki Mori ; Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 630 Kb

str. 26-47

preuzimanja: 2.086

citiraj


Sažetak

Kako funkcioniraju stereotipi dok se grade nacionalne slike? Ovo je jedno od glavnih pitanja u našem dugoročnom istraživačkom projektu. Kao prvi korak prema pronalaženju odgovora na to pitanje, ovaj rad istražuje japanske stereotipe o Hrvatskoj kao primjeru slučaja kroz kvalitativne pristupe. Glavni razlozi zbog kojih se ovdje raspravlja o japanskim stereotipima su: 1) vjerujemo da Japanci nemaju snažnu predrasudu prema Hrvatskoj, bilo pozitivnu bilo negativnu, i 2) nadamo se da ćemo na neki način pridonijeti hrvatskoj turističkoj strategiji, koja bi se trebala temeljiti na stvaranje dobrog nacionalnog imidža – Hrvatska može postati popularnije odredište za više Japanaca. Jedan od glavnih ciljeva ovog rada je doprinijeti razvoju hrvatskog turizma, kao i istražiti stereotipe i nacionalno brendiranje temeljeno na tim motivima.

Ključne riječi

nacionalne slike, stereotipi, interkulturalizam, nacionalno brendiranje, turističke strategije, marketinški planovi destinacije

Hrčak ID:

238219

URI

https://hrcak.srce.hr/238219

Datum izdavanja:

25.5.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.256 *