Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Strip u nastavi povijesti – projektni zadatak vrednovanja proceduralnog znanja

Valentina Milohanić ; OŠ Tar-Vabriga


Puni tekst: hrvatski pdf 644 Kb

str. 1-11

preuzimanja: 58

citiraj


Sažetak

Učenici vole biti kreativni, crtati i izrađivati radove o povijesnim temama koje ih zanimaju. Kroz izradu stripa o odabranoj povijesnoj temi učenici će pokazati svoju kreativnost u crtanju i stvaranju povijesne priče kroz oblačiće, a to može biti i metoda vrednovanja učenika iz elementa vrednovanja proceduralno znanje. U ovom se radu prikazuje zašto učenicima kao projektni zadatak zadati izradu stripa, koje su teme pogodne za izradu stripa, te kako vrednovati strip.

Ključne riječi

strip; metoda vrednovanja; proceduralno znanje; projektni zadatak

Hrčak ID:

315007

URI

https://hrcak.srce.hr/315007

Datum izdavanja:

31.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 137 *