Synthesis philosophica, Vol. 23 No. 2, 2008.
Izvorni znanstveni članak
Hipokratova zakletva. Povijesna perspektiva u bioetičkom obrazovanju
Nada Gosić
; Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Ovaj članak specificira mjesto Hipokratove zakletve u programu bioetičkog obrazovanja na profesionalnim fakultetima gdje se obrazuju budući medicinski i zdravstveni radnici. Predstavljena konceptualizacija sadržaja i opisana metodologija rada pokazuje kako se sadržaji curriculuma, kojima dominiraju povijesne činjenice, aktualiziraju uporabom znanja što su ih studenti usvojili ranije, te problematiziraju aktivnim uključenjem studenata u prikupljanju nove informacije relevantne za sadržaj, a onda koriste usvojeno znanje kako bi riješili konkretni bioetički predmet ili problem. Ponuđena aktivnost studenata i nastavnika ima svrhu pokazati suradnički odnos između njih, te komunikaciju u kojoj studenti i nastavnici međusobno preuzimaju zadatke u realizaciji sadržaja curriculuma.
Ključne riječi
Hipokratova zakletva; bioetičko obrazovanje; povijesna perspektiva
Hrčak ID:
37133
URI
Datum izdavanja:
13.2.2009.
Posjeta: 6.802 *