Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Hipokratova zakletva. Povijesna perspektiva u bioetičkom obrazovanju

Nada Gosić ; Sveučilište u Rijeci, Medicinski fakultet, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 393 Kb

str. 225-238

preuzimanja: 3.734

citiraj


Sažetak

Ovaj članak specificira mjesto Hipokratove zakletve u programu bioetičkog obrazovanja na profesionalnim fakultetima gdje se obrazuju budući medicinski i zdravstveni radnici. Predstavljena konceptualizacija sadržaja i opisana metodologija rada pokazuje kako se sadržaji curriculuma, kojima dominiraju povijesne činjenice, aktualiziraju uporabom znanja što su ih studenti usvojili ranije, te problematiziraju aktivnim uključenjem studenata u prikupljanju nove informacije relevantne za sadržaj, a onda koriste usvojeno znanje kako bi riješili konkretni bioetički predmet ili problem. Ponuđena aktivnost studenata i nastavnika ima svrhu pokazati suradnički odnos između njih, te komunikaciju u kojoj studenti i nastavnici međusobno preuzimaju zadatke u realizaciji sadržaja curriculuma.

Ključne riječi

Hipokratova zakletva; bioetičko obrazovanje; povijesna perspektiva

Hrčak ID:

37133

URI

https://hrcak.srce.hr/37133

Datum izdavanja:

13.2.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski francuski njemački

Posjeta: 6.877 *