Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

POSLOVNI NJEMAČKI JEZIK U STUDIJU TURISTIČKOG I HOTELSKOG MENADŽMENTA

Ankica Švob


Puni tekst: hrvatski doc 86 Kb

str. 43-53

preuzimanja: 1.575

citiraj

Puni tekst: engleski doc 70 Kb

str. 43-53

preuzimanja: 453

citiraj


Sažetak

U prilog uvrštavanju njemačkog jezika u program studija turističkog i hotelskog menadžmenta govore mnogi pokazatelji na turističkom tržištu. Unutar cjeline studija, ovaj studijski predmet jedan je od stručnih kolegija koji zajednički oblikuju profil suvremenog turističkog menadžera. Kolegij poslovnog njemačkog jezika postiže taj cilj višegodišnjom kvalitetnom nastavom , adekvatnom satnicom, odabirom najprikladnijih udžbenika, ostvarenjem niza manjih ciljeva i dobrom organizacijom. Studenti - budući menadžeri - trebaju tijekom studija ovladati oblicima usmene i pisane komunikacije važnim za buduće zanimanje . No ono što ovaj kolegij u studiju turizma razlikuje od uobičajenih tečajeva poslovnog jezika jest sustavno obrazovanje studenata u području kulture i civilizacije njemačkog govornog područja s ciljem poticanja i razvitka kulturne otvorenosti studenata kao i njihove pripreme za uspješnu međukulturalnu komunikaciju.

Ključne riječi

predmet poslovni njemački, studij turistiočkog i hotelskog menadžmenta

Hrčak ID:

61475

URI

https://hrcak.srce.hr/61475

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.562 *