Original scientific paper
Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje
Mira Čudina-Obradović
Full text: croatian pdf 13.223 Kb
page 63-78
downloads: 745
cite
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 63-78. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, no. 1, 1999, pp. 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, no. 1 (1999): 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), pp. 63-78. Available at: https://hrcak.srce.hr/100760 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [cited 2024 November 25];35(1):63-78. Available from: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, no. 1, pp. 63-78, 1999. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/100760. [Accessed: 25 November 2024]
Full text: english pdf 12.568 Kb
page 79-94
downloads: 379
cite
APA 6th Edition
Čudina-Obradović, M. (1999). Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1), 63-78. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/100760
MLA 8th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 35, no. 1, 1999, pp. 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760. Accessed 25 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Čudina-Obradović, Mira. "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 35, no. 1 (1999): 63-78. https://hrcak.srce.hr/100760
Harvard
Čudina-Obradović, M. (1999). 'Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35(1), pp. 63-78. Available at: https://hrcak.srce.hr/100760 (Accessed 25 November 2024)
Vancouver
Čudina-Obradović M. Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1999 [cited 2024 November 25];35(1):63-78. Available from: https://hrcak.srce.hr/100760
IEEE
M. Čudina-Obradović, "Odrednice uspješnosti u učenju čitanja u prvome razredu: Jednogodišnje praćenje", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.35, no. 1, pp. 63-78, 1999. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/100760. [Accessed: 25 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
100760
URI
https://hrcak.srce.hr/100760
Publication date:
5.4.1999.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.244
*