Skip to the main content

Review article

Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi

Drago Iličić ; Osnovna škola Antuna Gustava Matoša, Vinkovci, Hrvatska


Full text: croatian pdf 702 Kb

page 297-309

downloads: 420

cite


Abstract


Suvremeni odgojno-obrazovni sustavi teže uspostavi što većeg sklada između onoga što su želje i mogućnosti i onoga što je potreba suvremenog društva. Na tom tragu je i Hrvatski nacionalni obrazovni standard. Nakana autora toga standarda je učiniti hrvatski obrazovni sustav usklađenim s onim u Europskoj uniji, ali i prilagoditi ga sadašnjim hrvatskim potrebama. Jedna od ne baš potpunih novina, ali svakako do sada najnaglašenija je što češća i što konkretnija međupredmetna povezanost. Tako se primjera radi, u osnovnim školama mjesečno učitelji i nastavnici sastaju i prezentiraju planove za idući mjesec, a koji se odnose na obradu tema za svaki predmet. Tamo gdje je to moguće i u mogućoj mjeri, povezuju se predmeti i usklađuju načini obrade određene teme.

Uspoređujući u ovom radu udžbenike za osnovnu i srednju školu u predmetima vjeronauk i hrvatski jezik i književnost, uočeno je puno sličnih ili čak istih tema. To otvara mogućnosti za praktično ostvarenje željene međupredmetne povezanosti.

Keywords

udžbenici za osnovnu školu; udžbenici za srednju školu; vjeronauk; hrvatski jezik i književnost; korelacija

Hrčak ID:

113143

URI

https://hrcak.srce.hr/113143

Publication date:

8.12.2008.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.716 *