Skip to the main content

Review article

Izazovi afektivnog obrazovanja

Vesna Buljubašić-Kuzmanović orcid id orcid.org/0000-0003-0039-0697
Senka Gazibara orcid id orcid.org/0000-0002-6715-6507


Full text: croatian pdf 136 Kb

page 213-228

downloads: 1.733

cite


Abstract

U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.

Keywords

škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije

Hrčak ID:

142227

URI

https://hrcak.srce.hr/142227

Publication date:

23.7.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 3.064 *