hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Izazovi afektivnog obrazovanja

Vesna Buljubašić-Kuzmanović   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0039-0697
Senka Gazibara   ORCID icon orcid.org/0000-0002-6715-6507

Puni tekst: hrvatski, pdf (136 KB) str. 213-228 preuzimanja: 766* citiraj
APA 6th Edition
Buljubašić-Kuzmanović, V. i Gazibara, S. (2015). Izazovi afektivnog obrazovanja. Nova prisutnost, XIII (2), 213-228. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/142227
MLA 8th Edition
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna i Senka Gazibara. "Izazovi afektivnog obrazovanja." Nova prisutnost, vol. XIII, br. 2, 2015, str. 213-228. https://hrcak.srce.hr/142227. Citirano 22.01.2020.
Chicago 17th Edition
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna i Senka Gazibara. "Izazovi afektivnog obrazovanja." Nova prisutnost XIII, br. 2 (2015): 213-228. https://hrcak.srce.hr/142227
Harvard
Buljubašić-Kuzmanović, V., i Gazibara, S. (2015). 'Izazovi afektivnog obrazovanja', Nova prisutnost, XIII(2), str. 213-228. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/142227 (Datum pristupa: 22.01.2020.)
Vancouver
Buljubašić-Kuzmanović V, Gazibara S. Izazovi afektivnog obrazovanja. Nova prisutnost [Internet]. 2015 [pristupljeno 22.01.2020.];XIII(2):213-228. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/142227
IEEE
V. Buljubašić-Kuzmanović i S. Gazibara, "Izazovi afektivnog obrazovanja", Nova prisutnost, vol.XIII, br. 2, str. 213-228, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/142227. [Citirano: 22.01.2020.]

Sažetak
U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.

Ključne riječi
škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije

Hrčak ID: 142227

URI
https://hrcak.srce.hr/142227

[engleski]

Posjeta: 1.149 *