Skip to the main content

Professional paper

Projektna nastava kao područje unaprjeđenja kvalitete škole

Ines Visković ; Primary School Don Lovre Katića, Solin, Croatia


Full text: croatian pdf 266 Kb

page 381-391

downloads: 2.338

cite


Abstract

U traženju najboljih načina za ostvarivanje ciljeva nastave, jedno od mogućih didaktičkih rješenja pronalazimo u projektnoj nastavi. Ravitz i sur. (2012) opisuju projektnu nastavu kao koncept stvaranja uvjeta u kojima učenici mogu učiti složenija znanja i vještine koja su im nepohodna za život u 21. stoljeću. Ona predstavlja brojne izazove za učitelje i škole, a poteškoće na koje nailaze pri njezinoj implementaciji su brojne. Za učinkovito rješavanje problema implementacije projektne nastave u radu škole, neophodno je omogućiti učiteljima samovrednovanje nastavnog procesa. Samovrednovanje je proces koji sustavno prati, analizira i procjenjuje uspješnost rada kako bi se trajno unaprijedila kvaliteta i stvorilo poticajno radno okruženje. U ovom je radu prikazan primjer Školskog razvojnog plana, kao sastavnog dijela procesa samovrednovanja, kojim je projektna nastava definirana kao prioritetno područje unaprjeđenja rada škole i razvojnih ciljeva koji proizlaze iz njih.

Keywords

implementacija projektne nastave; kvaliteta škole; projektna nastava, samovrednovanje; školski razvojni plan

Hrčak ID:

160230

URI

https://hrcak.srce.hr/160230

Publication date:

11.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 4.408 *