Stručni rad
Projektna nastava kao područje unaprjeđenja kvalitete škole
Ines Visković
; Osnovna škola Don Lovre Katića, Solin, Hrvatska
Sažetak
U traženju najboljih načina za ostvarivanje ciljeva nastave, jedno od mogućih didaktičkih rješenja pronalazimo u projektnoj nastavi. Ravitz i sur. (2012) opisuju projektnu nastavu kao koncept stvaranja uvjeta u kojima učenici mogu učiti složenija znanja i vještine koja su im nepohodna za život u 21. stoljeću. Ona predstavlja brojne izazove za učitelje i škole, a poteškoće na koje nailaze pri njezinoj implementaciji su brojne. Za učinkovito rješavanje problema implementacije projektne nastave u radu škole, neophodno je omogućiti učiteljima samovrednovanje nastavnog procesa. Samovrednovanje je proces koji sustavno prati, analizira i procjenjuje uspješnost rada kako bi se trajno unaprijedila kvaliteta i stvorilo poticajno radno okruženje. U ovom je radu prikazan primjer Školskog razvojnog plana, kao sastavnog dijela procesa samovrednovanja, kojim je projektna nastava definirana kao prioritetno područje unaprjeđenja rada škole i razvojnih ciljeva koji proizlaze iz njih.
Ključne riječi
implementacija projektne nastave; kvaliteta škole; projektna nastava, samovrednovanje; školski razvojni plan
Hrčak ID:
160230
URI
Datum izdavanja:
11.5.2016.
Posjeta: 5.336 *