Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Projektna nastava kao područje unaprjeđenja kvalitete škole

Ines Visković ; Osnovna škola Don Lovre Katića, Solin, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 266 Kb

str. 381-391

preuzimanja: 2.639

citiraj


Sažetak

U traženju najboljih načina za ostvarivanje ciljeva nastave, jedno od mogućih didaktičkih rješenja pronalazimo u projektnoj nastavi. Ravitz i sur. (2012) opisuju projektnu nastavu kao koncept stvaranja uvjeta u kojima učenici mogu učiti složenija znanja i vještine koja su im nepohodna za život u 21. stoljeću. Ona predstavlja brojne izazove za učitelje i škole, a poteškoće na koje nailaze pri njezinoj implementaciji su brojne. Za učinkovito rješavanje problema implementacije projektne nastave u radu škole, neophodno je omogućiti učiteljima samovrednovanje nastavnog procesa. Samovrednovanje je proces koji sustavno prati, analizira i procjenjuje uspješnost rada kako bi se trajno unaprijedila kvaliteta i stvorilo poticajno radno okruženje. U ovom je radu prikazan primjer Školskog razvojnog plana, kao sastavnog dijela procesa samovrednovanja, kojim je projektna nastava definirana kao prioritetno područje unaprjeđenja rada škole i razvojnih ciljeva koji proizlaze iz njih.

Ključne riječi

implementacija projektne nastave; kvaliteta škole; projektna nastava, samovrednovanje; školski razvojni plan

Hrčak ID:

160230

URI

https://hrcak.srce.hr/160230

Datum izdavanja:

11.5.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.336 *