Skip to the main content

Review article

SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU

Andrija Kozina ; Hrvatsko vojno učilište "Dr. Fanjo Tuđman"


Full text: croatian pdf 30.663 Kb

page 183-192

downloads: 524

cite


Abstract

Časnici i dočasnici koji dolaze na vojno školovanje odrasle su osobe te je prilikom njihova poučavanja nužno koristiti pravila koja se odnose na obrazovanje odraslih. Obrazovanje odraslih najdulja je faza odgojno‐obrazovnog procesa, bez obzira na to je li riječ o formalnom, neformalnom ili informalnom obrazovanju. Iako se kaže da časnici i dočasnici “polaze školu”, to ne znači da će njihovo školovanje biti organizirano i provedeno jednako kao i u civilnim institucijama. Školovanje djelatnih vojnih osoba nije samo stvar pojedinca, nego se javlja i interes postrojbi koje ih upućuju. Časnicima i dočasnicima kao odraslim osobama više odgovara individualni rad, rad u paru ili rad u manjim grupama gdje se mogu izraziti aktivnim sudjelovanjem. Upravo stoga provedba nastave u vojnim školama mora se posebno planirati. Gledajući na to da su odrasle osobe naviknute na samostalan rad, nastavnici bi trebali primjenjivati metode u kojima polaznici samostalnim radom mogu doći do rezultata.

Keywords

kombinirano učenje (blended learning); posebnost vojnog školovanja; suvremene metode poučavanja; vojno obrazovanje

Hrčak ID:

177043

URI

https://hrcak.srce.hr/177043

Publication date:

15.12.2016.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.408 *