Pregledni rad
SUVREMENE METODE POUČAVANJA U VOJNOM OBRAZOVANJU
Andrija Kozina
; Hrvatsko vojno učilište "Dr. Fanjo Tuđman"
Sažetak
Časnici i dočasnici koji dolaze na vojno školovanje odrasle su osobe te je prilikom njihova poučavanja nužno koristiti pravila koja se odnose na obrazovanje odraslih. Obrazovanje odraslih najdulja je faza odgojno‐obrazovnog procesa, bez obzira na to je li riječ o formalnom, neformalnom ili informalnom obrazovanju. Iako se kaže da časnici i dočasnici “polaze školu”, to ne znači da će njihovo školovanje biti organizirano i provedeno jednako kao i u civilnim institucijama. Školovanje djelatnih vojnih osoba nije samo stvar pojedinca, nego se javlja i interes postrojbi koje ih upućuju. Časnicima i dočasnicima kao odraslim osobama više odgovara individualni rad, rad u paru ili rad u manjim grupama gdje se mogu izraziti aktivnim sudjelovanjem. Upravo stoga provedba nastave u vojnim školama mora se posebno planirati. Gledajući na to da su odrasle osobe naviknute na samostalan rad, nastavnici bi trebali primjenjivati metode u kojima polaznici samostalnim radom mogu doći do rezultata.
Ključne riječi
kombinirano učenje (blended learning); posebnost vojnog školovanja; suvremene metode poučavanja; vojno obrazovanje
Hrčak ID:
177043
URI
Datum izdavanja:
15.12.2016.
Posjeta: 2.359 *