Preliminary communication
Teret koji (pre)nosimo
Sandra Križić Roban
; Institut za povijest umjetnosti
Full text: croatian docx 40 Kb
page 44-59
downloads: 315
cite
APA 6th Edition
Križić Roban, S. (2016). Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti, 98 (1), 44-59. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/180331
MLA 8th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti, vol. 98, no. 1, 2016, pp. 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti 98, no. 1 (2016): 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331
Harvard
Križić Roban, S. (2016). 'Teret koji (pre)nosimo', Život umjetnosti, 98(1), pp. 44-59. Available at: https://hrcak.srce.hr/180331 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Križić Roban S. Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [cited 2024 November 24];98(1):44-59. Available from: https://hrcak.srce.hr/180331
IEEE
S. Križić Roban, "Teret koji (pre)nosimo", Život umjetnosti, vol.98, no. 1, pp. 44-59, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/180331. [Accessed: 24 November 2024]
Full text: english docx 58 Kb
page 44-59
downloads: 317
cite
APA 6th Edition
Križić Roban, S. (2016). Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti, 98 (1), 44-59. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/180331
MLA 8th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti, vol. 98, no. 1, 2016, pp. 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti 98, no. 1 (2016): 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331
Harvard
Križić Roban, S. (2016). 'Teret koji (pre)nosimo', Život umjetnosti, 98(1), pp. 44-59. Available at: https://hrcak.srce.hr/180331 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Križić Roban S. Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [cited 2024 November 24];98(1):44-59. Available from: https://hrcak.srce.hr/180331
IEEE
S. Križić Roban, "Teret koji (pre)nosimo", Život umjetnosti, vol.98, no. 1, pp. 44-59, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/180331. [Accessed: 24 November 2024]
Abstract
Na temelju dvije serije fotografija dvojice fotografa – Marca Ribouda i Henrija Cartier-Bressona razmatraju se na sličnosti i razlike njihova rada u kontekstu izložbe te estetike i dokumentarnosti autora bliskih manifestaciji The Family of Man.
Njihovo djelovanje u domaćoj sredini određeno je dvama jednokratnim putovanjima koje Riboud poduzima 1953. godine, a Cartier-Bresson 1965. U članku se njihove radove nastoji dovesti u vezu s reprezentacijom suvremenih identiteta ovisnom o geografiji i kolonijalizmu zapadnog svijeta.
Keywords
Henri Cartier-Bresson; Marc Riboud; Irit Rogoff; The Family of Man; Magnum; estetika kolonijalizma
Hrčak ID:
180331
URI
https://hrcak.srce.hr/180331
Publication date:
1.7.2016.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.718
*