Prethodno priopćenje
Teret koji (pre)nosimo
Sandra Križić Roban
; Institut za povijest umjetnosti
Puni tekst: hrvatski docx 40 Kb
str. 44-59
preuzimanja: 317
citiraj
APA 6th Edition
Križić Roban, S. (2016). Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti, 98 (1), 44-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/180331
MLA 8th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti, vol. 98, br. 1, 2016, str. 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331. Citirano 25.12.2024.
Chicago 17th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti 98, br. 1 (2016): 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331
Harvard
Križić Roban, S. (2016). 'Teret koji (pre)nosimo', Život umjetnosti, 98(1), str. 44-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/180331 (Datum pristupa: 25.12.2024.)
Vancouver
Križić Roban S. Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.12.2024.];98(1):44-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180331
IEEE
S. Križić Roban, "Teret koji (pre)nosimo", Život umjetnosti, vol.98, br. 1, str. 44-59, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180331. [Citirano: 25.12.2024.]
Puni tekst: engleski docx 58 Kb
str. 44-59
preuzimanja: 322
citiraj
APA 6th Edition
Križić Roban, S. (2016). Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti, 98 (1), 44-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/180331
MLA 8th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti, vol. 98, br. 1, 2016, str. 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331. Citirano 25.12.2024.
Chicago 17th Edition
Križić Roban, Sandra. "Teret koji (pre)nosimo." Život umjetnosti 98, br. 1 (2016): 44-59. https://hrcak.srce.hr/180331
Harvard
Križić Roban, S. (2016). 'Teret koji (pre)nosimo', Život umjetnosti, 98(1), str. 44-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/180331 (Datum pristupa: 25.12.2024.)
Vancouver
Križić Roban S. Teret koji (pre)nosimo. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [pristupljeno 25.12.2024.];98(1):44-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180331
IEEE
S. Križić Roban, "Teret koji (pre)nosimo", Život umjetnosti, vol.98, br. 1, str. 44-59, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/180331. [Citirano: 25.12.2024.]
Sažetak
Na temelju dvije serije fotografija dvojice fotografa – Marca Ribouda i Henrija Cartier-Bressona razmatraju se na sličnosti i razlike njihova rada u kontekstu izložbe te estetike i dokumentarnosti autora bliskih manifestaciji The Family of Man.
Njihovo djelovanje u domaćoj sredini određeno je dvama jednokratnim putovanjima koje Riboud poduzima 1953. godine, a Cartier-Bresson 1965. U članku se njihove radove nastoji dovesti u vezu s reprezentacijom suvremenih identiteta ovisnom o geografiji i kolonijalizmu zapadnog svijeta.
Ključne riječi
Henri Cartier-Bresson; Marc Riboud; Irit Rogoff; The Family of Man; Magnum; estetika kolonijalizma
Hrčak ID:
180331
URI
https://hrcak.srce.hr/180331
Datum izdavanja:
1.7.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.751
*