Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15255/KUI.2017.022

Kemija u nastavi:
Etimološki pristup učenju kemije

Nenad Raos ; Institute for Medical Research and Occupational Health, Ksaverska c. 2, P.O.B. 291, 10 001 Zagreb, Croatia
Nenad Raos (ur.)


Full text: croatian pdf 655 Kb

page 67-71

downloads: 1.025

cite


Abstract

Etimološki pristup učenju kemije je u tome da ne objasnimo samo što ime ili termin znači nego i da ukažemo na njegovo izvorno značenje te objasnimo kako je našao svoj put do kemije. U članku se razmatra povijest anorganske kemije kroz povijest imenovanja kemijskih elemenata. Povijest pak organske kemije otkriva, upravo kroz imena spojeva, da se temeljila prije svega na izolaciji čistih tvari iz prirodnih materijala. Etimološki pristup učenju kemije olakšava usvajanje kemijske nomenklature i terminologije te povezuje kemiju s drugim djelatnostima (filologijom, historiografijom, ekonomijom, politikom).


Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna.

Keywords

nastava kemije; povijest kemije; jezikoslovlje; kemijska nomenklatura; kemijska terminologija

Hrčak ID:

192629

URI

https://hrcak.srce.hr/192629

Publication date:

30.1.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.271 *