Stručni rad
https://doi.org/10.15255/KUI.2017.022
Kemija u nastavi:
Etimološki pristup učenju kemije
Nenad Raos
; Institut za medicinska istraživanja i medicinu rada, Ksaverska cesta 2, p.p. 291, 10 001 Zagreb
Nenad Raos (ur.)
Sažetak
Etimološki pristup učenju kemije je u tome da ne objasnimo samo što ime ili termin znači nego i da ukažemo na njegovo izvorno značenje te objasnimo kako je našao svoj put do kemije. U članku se razmatra povijest anorganske kemije kroz povijest imenovanja kemijskih elemenata. Povijest pak organske kemije otkriva, upravo kroz imena spojeva, da se temeljila prije svega na izolaciji čistih tvari iz prirodnih materijala. Etimološki pristup učenju kemije olakšava usvajanje kemijske nomenklature i terminologije te povezuje kemiju s drugim djelatnostima (filologijom, historiografijom, ekonomijom, politikom).
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna.
Ključne riječi
nastava kemije; povijest kemije; jezikoslovlje; kemijska nomenklatura; kemijska terminologija
Hrčak ID:
192629
URI
Datum izdavanja:
30.1.2018.
Posjeta: 2.271 *