Professional paper
https://doi.org/10.32633/eb.3.11
Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje
Marina Balažinec
orcid.org/0000-0001-9762-0668
; 3rd Primary School Varaždin, Croatia
Abstract
Suvremena nastava stavlja učenike u središte nastavnog procesa, a cilj joj je podučiti učenike kako primijeniti stečena znanja u životnim situacijama i pripremiti ih na život koji zahtjeva snalažljivost i brzu prilagodbu. Da bi stekli znanje i vještine učenici prije svega trebaju biti motivirani za rad i učenje. U svojoj praksi koristim niz suvremenih nastavnih strategija koje mi pomažu da motiviram učenike i da osmislim zanimljive nastavne satove u kojima će učenici aktivno sudjelovati. Rad pruža prikaz obrade nastavnog sata Sjemenka-klijanje u petom razredu osnovne škole uz pomoć nastavnih strategija. U radu su opisane nastavne strategije: Oluja ideja, Proučavanje slučaja (engl. Case study) i Didaktičke igra Tabu s ciljem prenošenja i dijeljenja ideja, iskustva, različitih metoda i strategija obrade nastavnog gradiva među kolegama. Anketnim listićima ispitano je mišljenja učenika o etapi obrade izvedene pomoću nastavne strategije Proučavanje slučaja, a rezultati su pokazali da učenike najviše veseli praktični rad, a nastavna strategija Proučavanje slučaja u njima budi pozitivne osjećaje što je izuzetno bitno za motivaciju učenika.
Keywords
nastavna strategija Proučavanje slučaja; struktura istraživačkog rada; utjecaj strukture tla na zadržavanje vode; motivacija
Hrčak ID:
192689
URI
Publication date:
27.12.2017.
Visits: 3.806 *